اجتماعی

مردم اذیت شدند، ساخت پل را شروع کردیم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان یکی از دلایل شروع ساخت پل غدیر را وقوع ترافیک و تصادف دانست و گفت: این پل نیمه تمام بود و موجب ترافیک و اذیت شهروندان می‌شد.

ابراهیم مولوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری #همدان‌آنلاین اظهار کرد: در صورتی که پل غدیر به اتمام برسد می‌توان گفت که ۸۰ درصد مسافران از این پل برای ورود و خروج از استان همدان استفاده می‌کنند و این پل تنها مختص به شهروندان همدانی نیست.

وی ادامه داد: برای تکمیل این پروژه از اعتبارات عمرانی که در اختیار نهادهای کشوری قرار داده شده استفاده می‌کنیم‌.

مولوی با بیان اینکه مجبور به شروع تکمیل این پروژه شدیم تصریح کرد: وقوع تصادفات فراوان و همچنین ترافیک در ساعات پرتردد یکی از عوامل مهم تکمیل ساخت این پل شد.

وی با تاکید بر اینکه اتمام این سازه می‌تواند از پروژه‌های ماندگار برای استان باشد افزود: امید داریم با تامین بودجه و شرایط فراهم پروژه‌های نیمه تمام را تا پایان عمر شورای پنجم به اتمام برسانیم.

ای عضو شورای شهر بیان کرد: قطعاً عواملی چون تورم نامتعادل، نوسانات لحظه ای دلار و مشکلات اقتصادی در روند تکمیل پروژه ها بی تاثیر نبوده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان در پایان عنوان کرد: با مساعدت دستگاه‌های متولی و همکاری پیمانکاران قطعاً می توان پروژه ها را تا پایان ۱۴۰۰ به نتیجه رساند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن