اجتماعی

تعداد پیش ثبت‌نام کنندگان انتخابات مجلس در ملایر به ۷۱ نفر رسید

فرماندار ملایر گفت: در چهارمین روز از مهلت یک هفته‌ای، ۱۵ نفر پیش ثبت‌نام خود را در حوزه انتخابیه شهرستان ملایر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تکمیل کردند که از این تعداد ۱۴ نفر مرد و یک نفر زن هستند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ سلمان اسماعیلی، افزود: تا جمعه ۲۰ مردادماه ، در مجموع چهار روز تعداد ۷۰ نفر مراحل پیش ثبت‌نام خود را برای دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی انجام دادند، که از این تعداد ۶۳ نفر آقا و ۷ نفر خانم هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یک نفر نسبت به پیش ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود برای نمایندگی مجلس اقدام کرده که در مجموع تعداد به ۷۱ نفر رسیده است.

فرماندار ملایر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مهمترین اتفاق امسال «برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی» است، افزود : معاندین ، منافقین و دشمنان نظام و انقلاب نگاهشان به نحوه برگزاری این انتخابات است.

وی با تاکید بر اینکه امسال حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اولویت مجموعه نظام و قواست، افزود: باید با برگزاری انتخاباتی سالم توطئه‌های دشمنان نابود شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه نهاد انتخابات، یک نهاد سالم است، افزود: حفظ آبروی نظام و وزارت کشور برای ما در اولویت قرار دارد و معتقد هستیم مشارکت مردم در انتخابات، همانند چتر بزرگی است که سبب حفظ و بقای نظام می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن