اجتماعیورزشی

بانوی ملایری به اردوی تیم ملی شطرنج بانوان کشور دعوت شد

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: طی حکمی از سوی فدراسیون شطرنج ” فاطمه بیات” برای حضور در مسابقات گوانگجو چین به اردوی تیم ملی بانوان کشور دعوت شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ حمید رضا سپهری نیا با بیان اینکه اردوی تیم ملی شطرنج بانوان کشور برای شرکت در مسابقات پارا آسیایی گوانگجو چین به میزبانی استان همدان به مدت یک هفته برگزار می شود، افزود: با هماهنگی های انجام شده از سوی هیئت شطرنج و اداره ورزش و جوانان ملایر فاطمه بیات در این اردو حاضر خواهد شد تا خود رد برای مسابقات پارا آسیایی گوانگجو چین آماده کند.

وی با اشاره به اینکه” فاطمه بیات” پیش از این نیز با کسب مدال طلا و مقام قهرمانی مسابقات شطرنج بانوان کشور خوش درخشید، اظهارکرد: فاطمه بیات از استعدادهای درخشان و بالقوه این رشته ورزشی در ملایر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه از درخشش ورزشکاران ملایری در مسابقات ددلیفت و پرس سینه قهرمانی باشگاه های استان همدان خبر داد و افزود: مسابقات پرس سینه و ددلیفت قهرمانی باشگاه های استان انتخابی کشور در همدان برگزار شد و ورزشکاران ملایری توانستند با حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات با مربیگری و سرپرستی پیمان احدیان و محمد احدیان مجوز حضور در مسابقات کشوری را دریافت کنند .

سپهری نیا خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت ها در بخش پرس سینه، محمد احدیان دسته وزنی ۹۳ کیلو گرم مستر یک مقام اول، علی گودرزی دسته ۷۴ کیلو گرم جوانان و بزرگسالان مقام اول، مجتبی حسینی دسته مثبت ۱۲۰ کیلو گرم بزرگسان مقام اول، زهیر زند عباس آبادی دسته مثبت ۱۲۰ کیلو گرم بزرگسالان دوم، و در بخش ددلیفت، محمد احدیان دسته ۹۳ کیلو گرم مستر یک مقام اول و علی اکبر شکوهی دسته ۹۳ کیلو گرم مستر ۳ مقام اول را احراز کردند. پ

وی یادآور شد: محمد احدیان و مجتبی حسینی مقام قهرمان قهرمانان ددلیفت و پرس سینه را از آن خود کردند و در پایان تیم ملایر با کسب 84 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی این مسابقات ایستاد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن