اجتماعیفرهنگ و هنر

عطر ” کتاب” در ملایر پیچید

رئیس اداره کتابخانه های عمومی ملایر از اقدام جالب توجه واحد زیبا سازی شهرداری ملایر در خلق ” نماد کتاب و کتابخوانی” در آستانه سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی، در سطح شهر خبر داد.

سید مهدی آخشیک در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین بیان کرد: چندی است با عبور از بلوار پارک شهر ملایر شاهد نصب دو اثر زیبای هنری با نماد کتاب هستیم، یکی از این آثار خانواده کتابخوان است که با تاکید بر اصل مهم خانواده و کتابخوانی دو نکته مهم را به عموم عابران این بلوار یادآور می شود و اثر بعدی استفاده از تنه درختان فرسوده و خشکیده است که هنرمند منبت کار ملایری اقدام به خلق اثری زیبای کتاب کرده است.

وی ادامه داد: این آثار توجه هر انسان زیبایی دوست را به خود جلب می کند، همچنین در ادامه از دیوار نگاشته های زیبای شهرداری ملایر در مورد کتاب و کتابخوانی که در سطح شهر جلوه ای زیبا به مناظر بخشیده، قابل توجه است.

آخشیک در بخش دیگری از سخنان خود به نشست هم اندیشی عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان به مناسبت هفته کتاب در جمع کتابداران کتابخانه‌های عمومی ملایر اشاره کرد و افزود: در این دیدار مسائل و مشکلات و ایده‌های کتابداران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در سفر به ملایر با حضور در خانه خانواده ” پاسدار شهید محمد گلوشجردی” با همسر این شهید بزرگوار دیدار و نشان سرو از سری برنامه‌های دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان را به وی اعطا کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن