اجتماعیفرهنگ و هنر

نگاهی به دومین روز جشنواره تئاتر استان همدان

امروز چهارشنبه؛ دومین روز از سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان همدان به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد تئاتر استان همدان آغاز شد؛ امروز چهار نمایش در بخش صحنه ای و چهار نمایش در بخش خیابانی به اجرا در می آید.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ صبح امروز، در سالن آمفی ‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ملایر نمایش «دماغ» از همدان به کارگردانی و نویسندگی محمدمهدی کلهری به روی صحنه می‌روند.

بعدازظهر در مرکز آموزش هنرنمایش «دلدادگی کهن» از رزن به نویسندگی و کارگردانی حسین حبیبی در سالن مرکز آموزش هنر به روی صحنه می‌رود.

تماشاخانه باران نیز هم بعدازظهر میزبان نمایش‌های دو نمایش «بازی خنده‌دار شاعر و دکتر» از همدان به نویسندگی و کارگردانی مهدی شادمانی روشن و «آماسه» از ملایر به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی است.

در بخش خیابانی نیز صبح امروز نمایش‌های «اقتباب» از ملایر و «یک روز پر دردسر» از همدان و بعدازظهر نمایش‌های «رسم چادر» و «خیابان میعاد» اجرا می‌شوند، این چهار نمایش خیابانی در بخش جنبی جشنواره در پارک صلح ملل اجرا می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در حاشیه برگزاری این رخداد فرهنگی و هنری گفت: جشنواره امسال با تلاش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برگزار شده و تلاش شده تا جشنواره در سطح کیفی بالایی برگزار شود.
فرشاد کشاورزیان با بیان اینکه امسال بخش خیابانی به جشنواره اضافه شده است، افزود: هشت گروه صحنه ای و هشت گروه خیابانی از همدان، ملایر، نهاوند، رزن، بهار و تویسرکان در این دوره حضور دارند و قاسم زارع، امین زندگانی و علی ایزدی داوران بخش صحنه ای هستند و مهدی حبیبی، مزدک‌ مهیمنی و محمدرضا باباخانیان داوری بخش صحنه ای را عهده دار هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن