اجتماعیفرهنگ و هنر

موفقیت‌های پی در پی برای (در کمال خونسردی)

تهیه کننده همدانی فیلم کوتاه «در کمال خونسردی»، از تداوم موفقیت و حضور بین‌المللی این اثر هنری خبرداد و گفت: این فیلم بعد از حضور در جشنواره سئول، هم‌اکنون به جشنواره فیلم وراکروز مکزیک راه یافته است.

یزدان موسی‌خانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین با بیان اینکه فیلم کوتاه “در کمال خونسردی” در بخش اصلی مسابقه فیلم کوتاه جشنواره وراکروز به رقابت خواهد پرداخت، مطرح کرد: این فیلم دومین حضور بین‌المللی خود را تجربه کرده و بعد از جشنواره سئول حالا در جشنواره وراکروز مکزیک به رقابت خواهد پرداخت.

این هنرمند همدانی با اشاره به اینکه فیلم در کمال خونسردی حرفی زد جنگ دارد و منتقد اصلی جنگ و خشونت به‌ویژه نسبت به کودکان است، عنوان کرد: این فیلم منتقد جنگ، تولید اسلحه، خشونت علیه کودکان و عادی شدن موضوع جنگ است؛ بنابر موضوع این فیلم، هر جشنواره‌ای که این چنین سیاستی داشته باشد را می‌توان میزبان این فیلم دانست.

این تهیه کننده همدانی ایده اولیه فیلم را از شلیک‌های ذهنی نویسندگان این فیلم بر علیه خشونت و جنگ و تولیدات بی وقفه انواع سلاح و کودک‌کشی، خواند و افزود: در نهایت این ایده با هوشمندی به یک درام دلهره آور و تاثیر گذار تبدیل شده است.

موسی‌خانی با تاکید براینکه این گروه فیلمسازی مستقل و بدون کمک، این فیلم را تولید کرده‌اند، مطرح کرد: در انجمن سینما جوان وعده هایی مبنی بر کمک به این فیلم دادند که تا به امروز عملی نشده است.شایان ذکر است، این فیلم کوتاه به کارگردانی علی مهرابی و علیرضا مسعود و تهیه کنندگی یزدان موسی خانی ساخته شده است.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: فیلمنامه و کارگردانی: علی مهرابی و علیرضا مسعود تهیه کننده: یزدان موسی خانی و انجمن سینمای جوانان بازیگران خردسال: اهورا آبنوس، السا قمری ، صدرا حاجیلو، رادین اصفهانی، ماهدیسا شعبانپور، آیسا عبداللهی، زینب تکلی، النا وثیقی زاکر، طاها پاسدار تشویق، سارینا نوروزی، مهلا قهرمانی، میکائیل محمدعلی زاده،.بازیگران بزرگسال :سیدشهاب‌الدین حسینی،محمود محمدی فیض، معزه طاهری.

مدیر فیلم‌برداری: حسام ایرانشاهی فیلمبردار: محمد امین سلمانیان

دستیار فیلمبردار: میلاد مهرابی تدوین: پویان شعله ور

دستیار تدوین: مرجان طبسی
اصلاح رنگ : مهران دوستی

صدابردار: پژمان نجفی پور

طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین صادقی دستیار صدابردار :علی موسی خانی

دستیارصدا گذار: امیرحسام صادقی

منشی صحنه: یلدا سیف اللهی

طراح‌ صحنه و لباس: معزه طاهری،

دستیار تولید: امین ترابی مدیرتدارکات:احمد رهی معیری

عکاسان صحنه و پشت صحنه:امیرحسین زارعی رکسانا حسینی

طراح پوستر و گرافیک: شروین حسینی

مدیر رسانه: محمود اکبری کیا

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن