اجتماعیفرهنگ و هنر

گذراندن بهمن با جشنواره شب‌های موسیقی هگمتانه

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به سال‌های گذشته، کنسرت‌های برگزار شده در همدان، از لحاظ کمی و کیفی، با افزایش رو به رو بوده‌است.

هادی فیض منش در گفت و گو با پایگاه خبری همدان انلاین بیان کرد: ما در سال جدید به منظور نظارت بر موسیقی شیوه جدیدی را پیشبینی کردیم و به همین دلیل شورای نظارت بر موسیقی شکل گرفت که وظیفه این شورا بررسی درخواست‌ها و نظارت بر خوانندگان و تهیه‌کنندگان کنسرت‌ها است.

وی درخصوص برگزاری کنسرت‌های سنتی نیز  ادامه داد: ما در صدور مجوز کنسرت‌های سنتی بدون محدودیت عمل می‌کنیم و سعی داریم کنسرت‌ها را به نحوی برگزار کنیم که نیاز همه سلیقه‌ها را برطرف کنیم.

فیض منش خاطرنشان کرد: اما در بحث موسیقی پاپ ما سعی داریم از خوانندگانی دعوت کنیم که معتدل‌تر بوده و ادبیات و شیوه اجرای آن‌ها لطمه‌ای به موسیقی وارد نمی‌کند زیرا به دلیل شهریت مکانی و شرایط باید همه جوانب را درنظر بگیریم.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: ما در راستای رفع نیاز شهری و به دلیل استقبال بی‌نظیر و گرم مردم همدان از کنسرت‌های برگزار شده، که این مهم بیانگر نیاز مردم به یک برنامه جامع موسیقی است، در بهمن‌ماه سال جاری جشنواره شب‌های موسیقی هگمتانه را برگزار خواهیم‌کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن