اجتماعیورزشی

واریز پاداش ورزشکاران مدال‌آور به حساب هیئت ها

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: آیین تجلیل از مدال‌آوران ورزشکاران اعزامی استان همدان به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار استان همدان صبح روز پنجشنبه برگزار شد.

علی حقیقی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین بیان کرد: در این آیین از ۱۹ ورزشکار، مربی و داور استان همدان که در رقابت‌های آسیایی و پاراآسیایی در هانگژو چین افتخارآفرینی کردند، تجلیل شد.

وی عنوان کرد: پاداش ورزشکارانی که به مدال طلای این مسابقات دست یافته‌اند، 100 میلیون تومان، جایزه افرادی که به مدال نقره رسیدند 70 میلیون تومان و برنز نیز 50 میلیون تومان است که امروز به حساب هیئت ها واریز می‌شود، همچنین در این مراسم به تمامی ورزشکاران اعزامی تندیسی، اهدا شد.

حقیقی اظهار کرد: ورزشکاران استان همدان در این دوره از مسابقات و در رشته قایقرانی و تیراندازی موفق به کسب چند مدال نقره و برنز و مربی و ورزشکار همدانی همراه با تیم ملی کبدی  و تعدادی دیگر از ورزشکاران در سایر رشته‌های ورزشی، موفق به کسب نشان طلا شدند.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در پایان و با اشاره به حمایت‌هایی که از این پس از ورزشکاران استان خواهدشد، بیان کرد: قطعا به منظور حمایت از ورزشکاران همه موارد و درخواست‌ها بررسی و پیگیری خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن