اجتماعیسیاسی

با کم‌کاری و تخلف مدیران قاطعانه برخورد می‌کنیم

فرماندار ملایر تأکید کرد: تکریم ارباب رجوع باید در صدر برنامه های مدیران باشد و هیچ کس حق ندارد با اهمال باعث نارضایتی مردم شود، ما به هیچ مسئولی چک سفید امضا ندادیم و همانطور که از اقدامات خوب تقدیر می نماییم قطعا با کم کاری و تخلف برخورد قاطع خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ سلمان اسماعیلی در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به ضرورت نظم و برنامه ریزی دقیق ادارت در امور محوله و بخصوص از ایجاد شور انتخاباتی، گفت: با مسئولینی که برای جلب مشارکت مردم برنامه و اقدام نداشته باشند، برخورد می کنیم.

وی اظهار کرد: سلامت، صحت و حفظ اعتماد مردم خط قرمز ماست و با تشکر از همه نامزدهایی که با احساس تکلیف وارد میدان انتخابات شدند از هیچ نامزد، جریان و حزبی در انتخابات حمایت نمی کنیم و پافشاری جدی روی حفظ استقلال داریم.

این فرد مسئول ادامه داد: ایجاد حس مشارکت عمومی در مردم وظیفه همه ماست، نخبگان، دانشگاهیان، حوزویان، ائمه جمعه و جماعت و تمام افرادی که در بین مردم مرجعیت دارند باید با تبلیغات چهره به چهره لزوم شرکت پرشور در انتخابات را تبیین نمایند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: طبق قانون جدید انتخابات باید امکانات قابل استفاده دولتی به صورت عادلانه، صحیح و با رعایت فرایند قانونی در اختیار نامزدها قرار بگیرد و کوتاهی در این زمینه را به هیچ وجه نمی پذیریم.

فرماندار ملایر تصریح کرد: با هر مسئول و اداره ای که برای ایجاد حس مشارکت عمومی مردم برنامه نداشته باشد برخورد خواهیم کرد و این دستور رسمی به همه مسئولین و تکلیف قانونی است.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع باید در صدر برنامه های مدیران باشد و هیچ کس حق ندارد با اهمال باعث نارضایتی مردم شود.

ما به هیچ مسئولی چک سفید امضا ندادیم و همانطور که از اقدامات خوب تقدیر می نماییم قطعا با کم کاری و تخلف برخورد قاطع خواهیم کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن