اجتماعیسیاسی

جذب 5 هزار میلیارد تومان اعتبار

استاندار همدان با بیان اینکه سفرهای استانی دولتمردان به تکمیل پروژه های نیمه تمام کمک می‌کند،گفت: بسیاری از طرح‌های سال‌ها تعطیل شده در همدان از جمله شهرستان رزن با اعتبارات سفر رییس جمهور فعال و احیا شدند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست شورای اداری رزن که در پایان سفر یکروزه به این شهرستان انجام شد، بیان کرد: با تمام سختی‌ها اعتبارات بسیار خوبی برای استان همدان در نظر گرفته و از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات سفر که طی سه سال باید جذب شود، در سال نخست حدود پنج هزار میلیارد تومان جذب شده است.نماینده عالی دولت در همدان گفت: در سفر رئیس‌جمهور ۸۵۸ میلیارد تومان از مصوبات سفر به شهرستان رزن اختصاص پیدا کرد که این رقم معادل اعتبار یکسال استان در سنوات گذشته است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه احیای واحدهای تولیدی راکد از اولویت های دولت سیزدهم است،ادامه داد: واحدهای تولیدی و صنعتی که سال‌ها راکد بود به چرخه تولید بازگشته و تعدادی نیز در حال دریافت پروانه فعالیت هستند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های اقتصادی رزن،گفت: شهرستان رزن در حوزه کشاورزی بسیار پویا است و با الطاف الهی و نزولات آسمانی می‌تواند بهتر نیز باشد.

وی ادامه داد: برای نهضت ملی مسکن شهرستان رزن ۲۸ هکتار زمین تأمین شده است اما تلاش می‌کنیم برای افق دوردست زمین‌ بیشتری تأمین کنیم.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات، از این رخداد به عنوان مهم ترین مسئله امسال کشور یاد کرد و گفت: انتخابات مهم ترین مؤلفه برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی جامعه است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن