سیاسی

تعدد دستگاه‌های نظارتی، امکان هرگونه تخلف در انتخابات را کاهش داده‌است

فرماندار ملایر گفت: تعدد دستگاه های نظارتی در انتخابات پیش رو، امکان هرگونه تخلف را به نزدیک صفر رسانده است و هر فردی بخواهد دست به تخلف بزند ، توسط مراجع ذی صلاح و قضایی قطعا با او برخورد لازم صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ سلمان اسماعیلی، در جلسه ستاد انتخابات شهرستان که با حضور داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به چهار اصل امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت به عنوان راهبرد های اصلی انتخابات اسفندماه سال جاری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه افراد در هیئات اجرایی، نظارت و بازرسی به انقلاب اسلامی و قانون برای اکثریت جامعه مورد وثوق و تایید است، تصریح کرد: از هویت مستقل و مردمی دولت آیت الله رئیسی حفاظت خواهیم کرد.

اسماعیلی خطاب به کاندیداهای انتخابات مجلس، اظهار کرد: صمیمانه از شما دواطلبان سپاسگزارم که با حضور خود در عرصه انتخابات باعث شور و نشاط این میدان بزرگ شده اید و اینکه امروز شما اینجا هستید، یعنی مورد اعتماد مردم و نظام اسلامی واقع شدید و بیانگر اعتماد شما به نظام مقتدر اسلامی است.

فرماندار ملایر ادامه داد: مجلس شورای اسلامی از مهمترین ارکان اداره کشور است و سیاستگذاری های کشور توسط یک مجلس قدرتمند می تواند بسیار مثمر ثمر و مطلوب رقم بخورد، بعضاً با قوانینی مواجه هستیم که از دهه ها پیش تصویب شده اند اما هنوز جاری هستند و این نشانه عمق تاثیرگذاری قوه مقننه است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای افزایش مشارکت تعداد شعب اخذ رای ثابت و سیار را از ۱۹۹ به ۲۲۰ شعبه ارتقا دادیم تا همه جامعه هدف رای گیری بتوانند به سهولت در این امر مهم مشارکت داشته باشند.

اسماعیلی خطاب به داوطلبان گفت: مالک اصلی این کشور و شهرستان، مردم هستند و نباید آنها را بخاطر جلب نظر و توجه احتمالی، از آینده روشن کشور نا امید کرد، از خود و برنامه های خود بگویید و در فضایی مومنانه باعث مشارکت حداکثری مردم بشوید.

وی افزود: البته در این راستا امکاناتی نظیر پخش محلی رسانه ملی، ایجاد ستاد در روستاها، ایجاد فضای ستادی در فضای مجازی، برپایی ستاد در بافت مرکزی شهر علیرغم تمام چالش ها، تعیین بیش از ۴۰ نقطه تبلیغات بصری در شهر ملایر از جمله برنامه ریزی های مثبت در راستای جلب مشارکت عمومی توسط کاندیدا های فراهم شده است که در راستای اجرای قانون جدید انتخابات در نظر گرفته ایم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن