اجتماعی

ملایر به سمت صنعتی شدن پیش می‌رود/ کلنگ زنی و افتتاح ۴۰۰ پروژه در دهه فجر


فرماندار ملایر با تاکید بر اینکه شهرستان ملایر به سمت صنعتی شدن پیش می‌رود، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی احیا شدند. به

گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ سلمان اسماعیلی پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه در نخستین روز از چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران، خاطرنشان کرد: شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر که در تمامی دولت‌های قبل بدهی بانکی داشت و باعث نارضایتی کارگران شده بود با پیگیری مجدانه مدیریت شهرستان، سرمایه‌گذار اصلی، خلع ید و ۹۰ درصد بدهی‌های بانکی این واحد صنعتی تصفیه شد و یک معضل بزرگ در حوزه صنعت در شهرستان ملایر برطرف شد.

فرماندار ملایر در ادامه با بیان اینکه شعار امسال دهه فجر «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» است،گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در دهه فجر امسال ۴۰۰ پروژه مهم تولیدی، صنعتی و عمرانی، مجموعاً با اعتبار ۱۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و یا کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: این در حالیست که در دهه فجر سال گذشته ۱۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح پروژه و کلنگ زنی داشتیم اما این رقم در سال جاری افزایش چشمگیری داشته و ۱۰ برابر شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۳۷۴ پروژه با اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود، افزود: ۲۶ پروژه مهم و کلیدی نیز با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

اسماعیلی تصریح کرد: در روزهای آینده عملیات اجرایی مگا پروژه نهضت ملی مسکن در شهر ملایر در قالب دو شهرک ایمان امید، با اعتبار بیش زیربنایی ۱۰ هزار میلیارد تومان در دهه فجر آغاز می‌شود که هدیه بزرگ دولت سیزدهم به مردم ملایر به شمار می‌رود.

این مقام مسئول با بیان اینکه ان اشتغال زایی پیش بینی شده برای طرح‌ها و پروژه‌های دهه فجر شهرستان ملایر ۳۲۱۰ نفر اشتغال زایی است، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده ۱۰۰ شهر ملایر به فیبر نوری مجهز می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن