اجتماعی

بی مهری برخی از نامزدهای انتخاباتی با فضای شهری

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر گفت: از بامداد روز پنجشنبه سوم اسفندماه، همزمان با آغاز تبلیغات انتخاباتی، شاهد بی مهری برخی از نامزدهای انتخاباتی با فضای شهری بودیم.

مهدی بهرامی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین؛ تصریح کرد: آغاز تبلیغات انتخاباتی با ایجاد انگیزه برای حضور مردم در پای صندوق های رای، آغازی دیگر از صحنه کارزار کشور برای مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب است و مردم از نامزدهای انتخابات انتظار دارند در فعالیت های تبلیغاتی خود التزام عملی به قانون داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ نقطه تبلیغات جهت تبلیغات پوستری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح شهر جانمایی شده است، افزود: با هدف رعایت عدالت، فراهم کردن مکان مناسب برای معرفی نامزدهای انتخاباتی و حفظ زیبایی منظر شهری، تدابیر لازم برای تبلیغات در شهر اندیشیده شد.

بهرامی با تأکید بر اینکه ازاین افراد درخواست داریم که قانون را ملاک عمل قرار دهند ، گفت: کاندیداها اعضای ستاد انتخاباتی خود را در امر تبلیغات میدانی در سطح شهر مطابق با قانون راهنمایی کنند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر، خاطرنشان کرد: نصب اقلام تبلیغاتی بر مبلمان شهری تخلف است و از نامزدهای انتخاباتی تقاضا داریم با شهر نامهربان نباشند و چهره شهر را با پوسترهای کاغذی تبلیغاتی، مخدوش نکنند، چرا که پاکسازی این حجم از تبلیغات در آستانه سال نو، کار ساده ای نیست و نیازمند هزینه و افزایش حجم کاری نیروهای شهرداری است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن